Home » Algemeen » Masterclass OpX voor KLM groot succes

Masterclass OpX voor KLM groot succes

klmlogo_tcm541-187356

Op 22 en 23 April heeft prof.dr.ir. Marcel van Assen een masterclass OpX verzorgt voor een groep HiPo’s op het gebied van Operations Management van de KLM. Naast de impact van variabiliteitsmanagement en doorlooptijdverkorting stonden onderwerpen als OpX for Services, de trade-off tussen werkelijke wachttijdreductie versus reductie van de gepercipieerde wachttijd, en de service-profit chain in combinatie met OpX centraal. Daarnaast hebben we de OpX-game (Lira) gespeeld.

Op 10 juni volgt een terugkomdag, een verdiepingstraining Operational Excellence waarin leiderschap, verandermanagement en Operational Excellence in de praktijk van de deelnemers centraal staan: wat betekent OpX in jouw situatie? Hoe kun je OpX het beste toepassen? Welke rol heeft doorlooptijdverkorting in de processen van jouw afdeling.

Operational Excellence is al jaren een belangrijk onderdeel binnen KLM Academy. Het is de eerste master class van de befaamde eenjarige leergang Operations Management waaraan een selecte groep TOP-middelmanagers mogen deelnemen. In een jaar tijd leren de deelnemende KLM-professionals alle operations facetten van de diverse KLM bedrijfsonderdelen. Naast praktijkopdrachten worden in deze leergang diverse interne master classes aangeboden op het gebied van Operational Excellence, change, Lean Six Sigma en Leiderschap zodat alle facetten van Operations Management aan bod komen.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief